REVIEWS

Μια γλυκεια ιστορια γραμμενη για σενα!It's review time!Smellslike Soaps review!Giveaway!

3:17:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

Μια γλυκεια ιστορια γραμμενη για σενα!

Μια αναρτηση ολο μυρωδιες,γλυκες μυρωδιες για φαγωμα που ομως αφορούν την περιποίηση του σώματος μας και συγκεκριμενα με τα προϊόντα της Δημητρας απο την σελίδα Smellslike Soaps στο facebook: https://www.facebook.com/smellslike.soaps?fref=ts
 η περιποίηση μετατρεπεται σε ευχαριστη ώρα απόλαυσης!Ενα τετοιο ταλαντούχο πλασμα ολο δημιουργίες πρωτότυπων προϊόντων φροντίδας και περιποίησης αξίζει να το γνωρίσουμε λίγο καλύτερα,μιλώντας μας για την ασχολία της αυτη!Ας δουμε τι μοιραστηκε μαζι μας η Δημητρα απαντώντας στις ερωτήσεις μου!


ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΗΤΡΑ:


Πες μας ακριβώς Δήμητρα τι φτιάχνεις ξεκινώντας από το πιο μικρό σου προϊόν, μέχρι το πιο μεγάλο! 
Προσπαθώ να σκεφτώ το πιο μικρό προϊόν μου και το πιο μεγάλο και δεν μπορώ να το βρω..ίσως γιατί για εμένα είναι το ίδιο, είναι ίδια η προσοχή που δίνω σε κάθε προΪόν που φτιάχνω! Αλλά ας μη πολυλογώ, ασχολούμαι με τη δημιουργία σαπουνιών αρωματικών, με προιοντα περιποίησης προσώπου και σώματος αλλα και προιόντων για παρτυ,βαφτίσεις και γενικα ειδικές περιστάσεις(ιδανικα για δώρο).


Πες μας με δυο λόγια πως ξεκίνησες.
Η οικονομική κρίση ήταν αυτή που με οδήγησε!


Πόση ώρα αφιερώνεις καθημερινά σε αυτήν σου τη δουλειά; 
Από 5 έως 8-10 ώρες ανάλογα την δουλειά που έχω να κάνω.


Είναι η μόνη σου επαγγελματική απασχόληση; Είναι κάτι που έμαθες μόνη σου από σεμινάρια ή τελείωσες κάτι σχετικό;
Ναι είναι η μόνη μου ασχολία. Είναι κάτι που έμαθα παρακολουθώντας μαθήματα σε σχολή και σεμινάρια.


Ποιο προιόν σου ζητείται και φεύγει πιο πολύ; Και ποια μυρωδιά;
Τέσσερα είναι τα προϊόντα που μου ζητούνται περισσότερο, πρώτο το στικ για μαύρους κύκλους, οι κρέμες σώματος, οι κηραλοιφές για ραγάδες και σημάδια αλλά και οι κρέμες προσώπου με ελιξίριο σαλιγκαριού. Οι μυρωδιές που μου ζητούνται πιο συχνά είναι η τσιχλόφουσκα, η βανίλια, η παιδική πούδρα και το μαλλί της γριάς.


Ποιο είναι το δικό σου αγαπημένο προιόν που χαίρεσαι να φτιάχνεις αλλά και να χρησιμοποιείς για τον ευατό σου;
Η αλήθεια είναι ότι έχω πάρα πολλά αλλά θα σου πω τα 5 πρώτα που μου έρχονται αμέσως στο μυαλό! Το λαδάκι σώματος  με μυρωδιά ζαχαρωτού, το λατρεύω! Το ντεμακιγιάζ προσώπου με λεβάντα που αφήνει τόσο απαλή και καθαρή την επιδερμίδα μου, η κρέμα προσώπου μου με χαμομήλι που βοηθάει στον να μην ξεραίνεται το δέρμα μου, το lip balm με γεύση καραμέλα δεν το αποχωρίζομαι και φυσικά το σπρευ ξεμπερδεματος μαλλιών με καρύδα καθώς έχω δύσκολα μαλλιά!


Πες μας μερικές από τις μυρωδιές που δίνεις στα προιόντα σου!
Βανίλια, σοκολάτα, βατόμουρο, κεράσι, λεμόνι, καρύδα, τσιχλόφουσκα, παιδική πουδρα, φράουλα, μπανάνα, ζαχαρωτό, φουντούκι, πικραμύγδαλο,  μαλλί της γριάς.


Πως έβγαλες την ονομασία σου Smells like Soaps?
Έψαχνα να βρω ένα πρωτότυπο όνομα, διαφορετικό..αλλά δε το έβρισκα..έτσι ένα αγαπημένο μου πρόσωπο μου πρότεινε αυτό το όνομα και ήταν και το μόνο που με ενθουσίασε στα αλήθεια! Οπότε και το κράτησα!


Φτιάχνεις πράγματα κατά παραγγελία; Φτιάχνεις πράγματα για βαφτίσεις, γάμους, πάρτυ και γενικά ειδικές περιστάσεις;
Ναι! Συζητάω με τον πελάτη πάντα για το σχέδιο, τα χρώματα, τα αρώματα και καταλήγουμε μαζί αφού του παρουσιάσω δείγματα!


Τέλος πες μας πως θα χαρακτήριζες τις τιμές σου, επίσης έχεις ποικιλία στα διαθέσιμα ml των προιόντων σου;
Θα τις χαρακτήριζα προσιτές για όλους, αυτός ήταν και είναι ο σκοπός μου εξάλλου! Ναι σε κάποια προϊόντα υπάρχει δυνατότητα επιλογής ml και αυτό για να είναι οι τιμές ακόμη πιο χαμηλές αλλά και να μπορεί ο πελάτης να δοκιμάσει διαφορες μυρωδιές χωρίς να χρειαστεί να πάρει το μεγάλο μέγεθος από την αρχή!
Σε ευχαριστώ πολύ για την όμορφη συνέντευξη,Κατια!

Και ας περασουμε στη παρουσιαση των προιοντων που αγορασα πρωτη φορα απο την Δημητρα και με ενθουσιασαν!



                                    REVIEW ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΑΠΟ SMELLS LIKE SOAPS:


Στη πρωτη μου αγορα απο την Δημητρα επελεξα: 
•4κρεμες σωματος των 30ml με αρωματα τσιχλοφουσκα,κερασι,kinder,merenda!(2,50ευρώ η μια)
•2lip balm τσιχλοφουσκα και merenda!(3ευρώ το ενα)
•1body spray με αρωμα kinder!(5,50ευρώ)
•Απο σαπουνακια 4 ντεμακιγιαζ σαπουνοσοκολατιτσες και 2με σχεδιο στρουμφακια!
Δωρο της Δημητρας το σαπουνακι κουκουβαγια!
Ας τα δουμε αναλυτικα:


ΚΡΕΜΕΣ ΣΩΜΑΤΟΣ:

Θα ελεγα best seller προιοντα της Δημητρας οι κρεμες σωματος!Περα απο την ποικιλια αρωματων που θα τις βρειτε(αρωματα για καθε γουστο)εχετε επιλογη και στα διαθεσιμα ml(υπαρχουν σε 30,50 και 100ml)που μπορειτε να επιλεξετε!
•big babol: ενα αρωμα που σε οδηγει πισω στη παιδικη σου ηλικια και αθωοτητα!Η δικια μου αγαπημενη μυρωδια για καθε προιον της Δημητρας!Τοσο γλυκο και παιχνιδιαρικο!
•merenda: η σοκολατενια απολαυση,ιδανικη για τους λατρεις της σοκολατας οπως ειμαι και εγω!Μυριζει ακριβως οπως η αγαπημενη σου merenda!
•κερασι: καλοκαιρινο,φρεσκο,αναζωογονητικο αρωμα που σε ξυπναει!Γενικα αγαπω οτι μυριζει κερασι(απο φρουτωδη μυρωδια)και ειναι η δευτερη αγαπημενη μου μυρωδια στα προιοντα της Δημητρας!
•kinder: ιδιαιτερο σοκολατενιο αρωμα,το δικο μου λιγοτερο αγαπημενο αρωμα απο ολα οσα επελεξα!
Ενυδατικες κρεμες σωματος,η συσταση τους πιο παχυρευστη απο κρεμες σωματος του εμποριου(κατι που λατρεψα η ιδιαιτερη συσταση τους)απορροφουνται ευκολα,το αρωμα τους διαρκει για καποιες ωρες(4+)και το πιο υπεροχο οτι δινουν στην επιδερμιδα μια μοναδικη λαμψη ορατη που δεν εχω ξανα δει σε αλλο αντιστοιχο προιον!Η συσκευασια των 30ml ειναι ιδανικη για μια πρωτη δοκιμη,καθως και για ταξιδια!Ειναι απιστευτες κρεμες σωματος που σας προτεινω σιγουρα να τις δοκιμασετε!



                                                              LIP BALM:

•lip balm big babol:
Γευση-αρωμα για φαγωμα που σε γεμιζει ενεργεια!Σου ανοιγει την ορεξη!(χαχα!)
•lip balm merenda:
Το απολυτο αγχολυτικο προιον για να ξεκινας την ημερα σου ηρεμη και με γλυκεια διαθεση!(χαχα!)
Πολυ ενυδατικα lip balm που κανουν τα χειλη απαλα,προσφεροντας τους μια γυαλαδα και μια γευση(αναλογα με το αρωμα που θα επιλεξετε!)που σιγουρα οι γυρω σας δεν θα μπορουν να σας αντισταθουν!




                                                             BODY SPRAY:

Τα body spray ειναι η δικια μου επιλογη για αρωμα οταν θελω κατι πιο αναλαφρο και κυριως τους ανοιξιατικους/καλοκαιρινους μηνες!Η μεση διαρκεια τους(ακομα και σε body spray γνωστων εταιριων)ειναι συνηθως στις 4ωρες!Ειναι προιοντα που θελουν ανανεωση και αυτο γινεται ευκολα γιατι μπορεις να τα εχεις μαζι σου στις μετακινησεις σου!Το συγκεκριμενο body spray:
•body spray kinder:
Πολυ ελαφρια συσταση,εντονο αρωμα με την μεση διαρκεια των body spray(γυρω στις 4ωρες!)Το αρωμα του ειναι οπως της κρεμας σωματος,σοκολατενιο και γλυκο!Στην επομενη αγορα μου θα επιλεξω big babol και κερασι!



                                                               SOAPS:

Μου εκαναν εντυπωση οι σαπουνοσοκολατιτσες για ντεμακιγιαζ(φωτο 1)που ειδα στην ποικιλια σαπουνιων της Δημητρας!Προκειται για ενυδατικα σαπουνακια προσωπου που βοηθουν πραγματικα στον καθαρισμο του προσωπου απο υπολλειματα μακιγιαζ,ευκολα και γρηγορα!Εγω τα χρησιμοποιω για ολο το προσωπο(εκτος των ματιων!)Δεν ξηραινουν την επιδερμιδα και την κανουν απαλη!Τα στρουμφοσαπουνακια και την κουκουβαγια δεν τα εχω χρησιμοποιησει,θελησα να τα αφησω για αρωματικα και διακοσμητικα!(μυριζουν τσιχλοφουσκα αλλωστε!)


•Ολα τα προιοντα Smells like soaps ειναι χειροποιητα,με πρωτες υλες αγνα προιοντα οπως ανθονερα,βουτυρα,ελαια,βιταμινες Ε+Β5,προπολη,μελισσοκερι και γενικα βοτανα της φυσης!Για αυτο και εχουν συγκεκριμενη ημερομηνια ληξης(πιο γρηγορη απο αυτη των προιοντων του εμποριου)και θελουν προσοχη στη διατηρηση τους!Η ποικιλια προιοντων και αρωματων ειναι μεγαλη,η Δημητρα μπορει να σας φιαξει οτι επιθυμειτε οπως τελειες δωροσυνθεσεις για ειδικες περιστασεις!Μην διστασετε να της στειλετε μηνυμα με οτι θελετε να την ρωτησετε,η οποια ιδεα θελετε να σας υλοποιησει!Προσωπικα,απο την πρωτη κιολας χρηση και δοκιμη των προιοντων της,την εμπιστευομαι απολυτα για τα προιοντα περιποιησης που δημιουργει και εχω λατρεψει τα προιοντα της!
*Και μην ξεχασω οτι μπορειτε να επιλεξετε και οποιοδηποτε σχεδιο θελετε για τις συσκευασιες των προιοντων που θα αγορασετε!(εγω επελεξα την γοργονα ariel!)





Μπορείτε να βρείτε την Δήμητρα και να κανετε τις παραγγελίες σας είτε στη σελίδα της στο facebook:https://www.facebook.com/smellslike.soaps?fref=ts
είτε στο προφιλ της:https://www.facebook.com/dimitra.smls?fref=ts



*Τα προιοντα ειναι αγορασμενα!

Θελετε να δοκιμασετε και εσεις τα προιοντα της Δημητρας με αρωμα τσιχλοφουσκα;Δηλωστε συμμετοχη παρακατω στον διαγωνισμο μας και μια τυχερη θα κερδισει ενα bubble gum body set!




a Rafflecopter giveaway

You Might Also Like

0 σχόλια: