REVIEWS

ΠΡΟΙΟΝΤΑ BIOTEN!

2:36:00 π.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

                                    ΠΡΟΙΟΝΤΑ BIOTEN!


Γεια σας κορίτσια!Το σημερινό μου review,αφορά δύο προϊόντα της bioten που αγόρασα πρόσφατα!Γενικά,για εμένα η bioten,είναι μία πολύ καλή και ενδιαφέρουσα οικονομική εταιρία με πολύ καλά προϊόντα για κάθε τύπο!Μου αρέσει η ποιότητα της,η ποικιλία της και οι συσκευασίες της!Ας αρχίσουμε με τα προιόντα που αγόρασα:

ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΚΡΕΜΑ BIOTEN:


Βρήκα σε καλή τιμή την συγκεκριμένη ενυδατική κρέμα της bioten!Έψαχνα να πάρω κάτι και έπεσε το μάτι μου για άλλη μια φορά στο συγκεκριμένο προϊόν που ήθελα οπωσδήποτε να δοκιμάσω και από προηγούμενη φορά!Είναι λοιπόν η πρώτη μου κρεμούλα προσώπου που δοκιμάζω από την bioten!Για να δούμε αναλυτικά:

Η ΤΙΜΗ ΤΗΣ:
Την βρήκα 4,50 ευρώ τα 50ml!Θεωρώ πολύ οικονομική την συγκεκριμένη κρέμα για την δουλειά της!Όμως είναι ένας λόγος που την αγόρασα!Ένα μπράβο λοιπόν στην εταιρία για τις χαμηλές τιμές της που ταιριάζουν στην εποχή μας!Η τιμή της είναι αντίστοιχη με την ενυδατική της essence,που πρόσφατα σας έκανα review!

ΓΙΑ ΤΙ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ:
Η συγκεκριμένη είναι για κανονική προς μεικτή επιδερμίδα!Άλλη μια φορά δεν βρήκα για κανονική προς ξηρή επιδερμίδα!Αλλά δεν πειράζει!Η συγκεκριμένη είναι σε πράσινη συσκευασία!Υπόσχεται 24ωρη ενυδάτωση χωρίς γυαλάδες!

Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ:
Είναι για καθημερινή χρήση,πρωί και βράδυ σε πρόσωπο και λαιμό!

Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ:
Την έχω δοκιμάσει λίγες μέρες όμως έχω ήδη άποψη γιατί απλά με έχει ενθουσιάσει η ενυδατική αυτή!Μυρίζει πολύ όμορφα κυδώνι,είναι αρκετά παχύρρευστη η υφή της και χρειάζεσαι λίγη ποσότητα την φορά για κάθε χρήση!Αυτό που μου άρεσε πολύ είναι η απαλότητα που αφήνει στην επιδερμίδα!Μου θύμισε την nivea soft!Πραγματικά κάνει επιδερμίδα και λαιμό σαν μετάξι!Ενυδατώνει μια χαρά την επιδερμίδα και νιώθεις μία δροσιά όταν την βάζεις!Είναι πολύ καλή ενυδατική κρέμα και σίγουρα σας την προτείνω!Θα την ξανά αγόραζα σίγουρα!Απλά θα κοιτάξω μήπως βρω για κανονική επιδερμίδα η για κανονική προς ξηρή!Εγώ την χρησιμοποιώ πριν το μακιγιάζ μου και πραγματικά είμαι πολύ ευχαριστημένη!

ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΙΚΗ ΛΟΣΙΟΝ ΠΡΟΣΩΠΟΥ BIOTEN:


Βρήκα σε προσφορά το συγκεκριμένο προιόν και δεν μπορούσα να μην το πάρω!Είναι σε υπέροχη ροζ συσκευασία!Είναι πλούσια σε πρωτεΐνες,προλαμβάνει τους ερεθισμούς και βοηθά στην αποκατάσταση της απαλότητας του δέρματος!Είναι εμπλουτισμένη με 100%φυσικό εκχύλισμα βαμβακιού!Να την δούμε αναλυτικά:

Η ΤΙΜΗ ΤΗΣ:
Την βρήκα μόλις 1,99 ευρώ τα 200ml!Δεν ξέρω αρχική της τιμή,αλλά είχε μείνει μία και την είχαν σε προσφορά!Το θεωρώ πολύ οικονομικό προϊόν!

ΓΙΑ ΤΙ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ:
Είναι για ξηρό και ευαίσθητο δέρμα!Εγώ έχω κανονικό προς ξηρό δέρμα!Ήθελα πολύ να δοκιμάσω το συγκεκριμένο προϊόν όμως!

Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ:
Η χρήση της είναι για πρόσωπο και λαιμό με ένα βαμβάκι!Επειδή,το προϊόν είναι σαν νεράκι,πολύ υγρό!Το προϊόν είναι και για ντεμακιγιάζ!Κάτι που όταν το διάβασα μου άρεσε πολύ!Αφαιρεί υπολείμματα μακιγιάζ και δεν περιέχει αλκοόλ άρα δεν προκαλεί και ερεθισμούς!Κάτι που θεωρώ πολύ θετικό,ένα προϊόν να μην περιέχει αλκοόλ!

Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ:
Πολύ θετική η άποψη μου και για αυτό το προϊόν!Πραγματικά καθαρίζει αρκετά καλά το πρόσωπο!Θα το ξανά αγόραζα σίγουρα!Αφαίρεσε κάθε ίχνος μακιγιάζ και έδωσε μία καθαρότητα στο πρόσωπο μου,κάνοντας να δείχνει και την παραμικρή ατέλεια!χαχα!Και ένα κρυμμένο σπυράκι!Αυτό μου άρεσε πολύ γιατί έτσι έδειξε ότι καθάρισε το πρόσωπο μου και μετά θα μπορούσα όμορφα να βάλω την ενυδατική μου και να κάνω το μακιγιάζ μου!Το μόνο που θα έλεγα πως θέλει προσοχή είναι η ποσότητα του!Γιατί βγαίνει εύκολα πολύ,αφού είναι σαν νεράκι και είναι κρίμα να χάνεται προϊόν έτσι!Εγώ δεν το δοκίμασα με βαμβάκι οπότε δυσκολεύτηκα λίγο!Θέλει οπωσδήποτε βαμβάκι η σφουγγαράκι!

Και τα δύο παραπάνω προϊόντα είναι:paraben,paraffin και colorant free!Και ανήκουν στην σειρά Skin Moisture!Εγώ τα συνδύασα και τα δύο μαζί,πρώτα καθάρισα το πρόσωπο μου με την λοσιόν και μετά έβαλα την ενυδατική μου και έκανα το μακιγιάζ μου και μπορώ να πω ότι μαζί τα προϊόντα λειτούργησαν πολύ καλά!Το πρώτο καθάρισε το πρόσωπο μου,αφαιρώντας κάθε ίχνος μακιγιάζ και δίνοντας του μία λάμψη και το δεύτερο η ενυδατική χάρισε μία σταθεροποίηση,μία καλή βάση πριν το μακιγιάζ μου κάνοντας την επιδερμίδα μου πολύ απαλή,ενυδατωμένη και να μυρίζει υπέροχα!Και τα δύο προϊόντα μυρίζουν πολύ ευχάριστα,κάτι που νομίζω χαρακτηρίζει την bioten και έχουν πολύ ωραίες συσκευασίες!Η ενυδατική της bioten είναι η πρώτη μου ενυδατική σε γυάλινη συσκευασία και πραγματικά μου αρέσει πολύ!Θεωρώ χρήσιμες τις γυάλινες συσκευασίες!

Να σας δείξω όμως και ένα παλιό μου προϊόν από την bioten!Το πρώτο μου προϊόν από την συγκεκριμένη εταιρία που πραγματικά λάτρεψα και χρησιμοποιώ ακόμα!Εάν μου τελειώσει σίγουρα θα τρέξω να το πάρω!Ποιο είναι αυτό το υπέροχο προϊόν;
Μα φυσικά η body lotion της bioten με άρωμα βούτυρο κακάο!Η συγκεκριμένη κρέμα σώματος στάθηκε αφορμή για να λατρέψω ότι έχει άρωμα βούτυρο κακάο και φυσικά να αγοράζω μετά μανίας προϊόντα με την συγκεκριμένη μυρωδιά!Χωρίς δεύτερη σκέψη!Την συγκεκριμένη κρέμα εγώ την είχα πάρει από το jumbo,γύρω στα 4 ευρώ και είναι 250ml!Πραγματικά μυρίζει μοναδικά και κάνει την επιδερμίδα πολύ πιο απαλά και ενυδατωμένη!Η σειρά αυτή,έχει βγεί σε διάφορες μυρωδιές και για διάφορες ανάγκες ανάλογα την επιδερμίδα σας και τον τύπο σας!Αξίζει πολύ να δοκιμάσετε αυτή που σας ταιριάζει!Είναι ένα υπέροχο και απαραίτητο προϊόν!

Αυτά ήταν τα προϊόντα που είχα να σας δείξω από την μοναδική bioten!Εσείς πιο προϊόν μου προτείνετε να δοκιμάσω από την bioten;Έχετε κάποιο από τα παραπάνω;Ποια είναι η άποψη σας;
Φιλιά κορίτσια!Τα λέμε στο επόμενο review post!




You Might Also Like

0 σχόλια: