REVIEWS

Η ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ GOLDEN ROSE!REVIEW!

11:46:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

GOLDEN ROSE!

Γεια σας!Σήμερα,θα σας μιλήσω για την γνωριμία μου με την εταιρία GOLDEN ROSE!Μου έστειλαν να δοκιμάσω κάποια προϊόντα τους,όπως κάνουν και σε άλλες bloggers η youtubers,και τους ευχαριστώ πραγματικά πολύ!Θεωρώ πολύ έξυπνο μια εταιρία,να ασχολείται με τον χώρο του διαδικτύου και να ψάχνεται!Είναι πολύ έξυπνο που στέλνουν σε κοπέλες που γράφουν η μιλούν για την ομορφιά και τα καλλυντικά στον χώρο του ίντερνετ,κάποια προϊόντα τους ώστε να τα γνωρίσουμε και να αποκτήσουμε μία άποψη και μία εικόνα για την εταιρία αυτή αλλά και τα νέα της προϊόντα!Αρχικά,μπράβο τους λοιπόν για αυτήν τους την πράξη!Χωρίς ακόμα,να δείτε τα προϊόντα που έστειλαν σε εμένα,ένα πρώτο μου σχόλιο είναι ότι στάθηκα αρκετά τυχερή αφού έλαβα πολύ ωραία προϊόντα που σίγουρα ήθελα να δοκιμάσω!

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ GOLDEN ROSE:

Νομίζω αξίζει να πούμε δυο λόγια για αυτήν την υπέροχη εταιρία!Η εταιρία ιδρύθηκε στην Καβάλα το 1988 και είναι σαφώς μία ελληνική εταιρία!Τα προϊόντα της έχουν να κάνουν με καλλυντικά προϊόντα-είδη μακιγιάζ,με προϊόντα μαλλιών και με διάφορα αξεσουάρ!Ένα πολύ θετικό της εταιρίας είναι οι εξαγωγές που κάνει στο εξωτερικό!Κάτι που σίγουρα,δείχνει την επιτυχία της!Η GOLDEN ROSE,χαρακτηρίζεται από τις οικονομικές τιμές της,από την μεγάλη της ποικιλία σε προϊόντα και φυσικά από την ποιότητα των πραγμάτων της!
Το επίσημο site της εταιρίας,όπου μπορείτε να δείτε τα προϊόντα της,όχι όμως τις τιμές της γιατί απευθύνεται σε πελάτες χονδρικής είναι αυτό: http://www.londessa.gr/company/profile
Ως λιανική πώληση τα προϊόντα της GOLDEN ROSE,τα βρίσκετε στα εξής site σε πάρα πολύ καλές τιμές: http://i-beauty.gr/     http://www.beautytown.gr/    http://www.beautytestbox.com/woman/proionta
Στο site της εταιρίας,θα δείτε και σε ποια καταστήματα ανάλογα με την περιοχή σας,μπορείτε να βρείτε τα προϊόντα της GOLDEN ROSE!

ΤΑ ΠΡΟΙΝΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ:

                                                    1).MASCARA WONDER LASH 12X VOLUME
Μάσκαρα με pro-vitamin B5,κάτι που μου έκανε εντύπωση!Από τις πιο ακριβές μάσκαρες της εταιρίας,το βουρτσάκι δεν είναι χοντρό,κάνει μακριές τις βλεφαρίδες και τις διαχωρίζει δίνοντας μήκος!Ωραία συσκευασία,σε χρυσό χρώμα!Η τιμή της είναι 6.90 εάν θέλετε να την αγοράσετε!Μου άρεσε σαν μάσκαρα και σίγουρα θα την αγόραζα!

2).VELVET MATTE LIPSTICK 04
Ότι και να πω για αυτήν την σειρά κραγιόν,θα είναι λίγο!Μα,τι κραγιόν!Με τίποτα δεν περίμενα πως θα μου στέλνανε ένα από τα καινούργια της κραγιόν και μάλιστα μία τόσο όμορφη απόχρωση που σίγουρα θα επέλεγα να αγοράσω αφού είναι στα χρώματα που μου αρέσουν και προτιμώ!Το καταπληκτικό στο κραγιόν αυτό είναι ότι είναι ΜΑΤ!Βγάζει ένα ωραίο ματ τελείωμα και η συσκευασία του έχει την ίδια ματ  υφή και ένα υπέροχο μπορντό χρώμα!Υπέροχη συσκευασία,ακόμα πιο υπέροχο κραγιόν!Η σειρά αυτή,ονομάζεται VELVET,εμένα μου στείλανε το νουμεράκι 04,ένα πολύ ωραίο έντονο ροζ!Το κραγιόν υπάρχει σε 20 αποχρώσεις!Έχουν βιταμίνη Ε και η σύνθεση τους είναι paraben-free!Εάν θέλετε να το αγοράσετε η τιμή του είναι μόλις 4ευρώ!Και πραγματικά,αξίζει πάρα πολύ και το προτείνω!Εγώ σίγουρα,θα αγοράσω πολλές αποχρώσεις!

3).ΜΟΛΥΒΙ ΜΑΤΙΩΝ ΝΟΥΜΕΡΟ 304
Επίσης,μου στείλανε να δοκιμάσω ένα μολύβι ματιών σε μία όμορφη καφέ σκούρα απόχρωση!Πολύ ωραία μολύβια!Πραγματικά γράφουν πολύ καλά!Η τιμή τους είναι μόνο 2,20ευρώ και βγαίνουν σε πολλές αποχρώσεις!Πηγέντε,να τσεκάρετε στο site τους,την απόχρωση 309 και 310!Απλά τέλειες!Εγώ,επειδή δεν φοράω καφέ μολύβια στα μάτια,το χρησιμοποιώ για τα χείλη για περίγραμμα!Μου αρέσουν τα καφετί μολύβια στα χείλη!Σαν μολύβι ματιών σίγουρα θα πάρω το μαύρο χρωματάκι τους και κάποια άλλα έντονα που είδα!Το προτείνω σίγουρα!

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ:



ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ GOLDEN ROSE:




Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ GOLDEN ROSE:

Σύμφωνα με τα προϊόντα που μου έστειλαν αλλά και τα υπόλοιπα που έψαξα για να δω στο site τους,πραγματικά τρελάθηκα με αυτήν την εταιρία!Έχει πολύ όμορφα προϊόντα,μεγάλη ποικιλία,καλές τιμές και υπέροχες συσκευασίες!Όμορφα σχέδια,έντονα χρώματα,μοντέρνα πράγματα και πολύ νεανικά!Εμένα στα καλλυντικά,αρκετές φορές με τραβάει και η εμφάνιση τους,η συσκευασία τους!Εννοείται,πως πρώτο ρόλο παίζει η ποιότητα και η απόδοση κάθε καλλυντικού!Μετά όμως παίζει κάποιον ρόλο και η συσκευασία,σε τραβάει μια όμορφη χαρούμενη και ιδιαίτερη συσκευασία!Έτσι,δεν είναι;Μου αρέσουν λοιπόν οι οικονομικές εταιρίες,που όμως δίνουν βάση στις συσκευασίες τους,όπως η GOLDEN ROSE!Εγώ λοιπόν,έμεινα πολύ ευχαριστημένη από τα προϊόντα που μου έστειλαν και με έπεισε σαν εταιρία!Με έκανε να ψάξω,να δω όλα τα προϊόντα της και σίγουρα να βάλω σκοπό να αγοράσω καλλυντικά της!Αξίζει σαν εταιρία και σίγουρα θέλω να δοκιμάσω κι άλλα προϊόντα της,με πρώτη σειρά τα υπόλοιπα ΜΑΤ VELVET ΚΡΑΓΙΟΝ ΤΗΣ!

ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Κάτι ξεχωριστό που θέλω να πω σε αυτό το σημείο είναι ένα ευχαριστώ για την υπέροχη επικοινωνία και την απόλυτη ευγένεια που εισέπραξα από την Ελένη Τ.την κοπέλα με την οποία μίλησα και συνεργάστηκα ώστε να μου έρθουν τα προϊόντα!Φυσικά,να σημειώσω ότι τα προϊόντα ήρθαν πολύ προσεγμένα,χωρίς να πάθουν τίποτα!Η Ελένη Τ.πέτυχε κατά τύχη και το γούστο μου λοιπόν!Την ευχαριστώ πολύ για την άψογη συνεργασία μας και την άμεση επικοινωνία μας!Σε ευχαριστώ πολύ,Ελένη Τ.που με έκανες να γνωρίσω και να λατρέψω την GOLDEN ROSE!Ελπίζω να ξανά συνεργαστούμε εάν χρειαστεί κάποια άλλη φορά!

ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΕΓΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ GOLDEN ROSE:

-Σίγουρα τα ματ velvet κραγιόν της αξίας μόλις 4ευρώ!Δείτε την φωτογραφία με τις υπόλοιπες αποχρώσεις:

                                                                                                                                                                    -Τις νέες υπέροχες μάσκαρες της με πολύ ωραίες και χαρούμενες συσκευασίες!Και πολύ ιδιαίτερα βουρτσάκια,που εγώ προσωπικά δεν έχω ξανά-δει!Σίγουρα θα κάνουν φοβερά αποτελέσματα!Και πολύ οικονομικές!Στα 4,5ευρώ περίπου!Δείτε ποιες εννοώ:
Δεν είναι τέλειες;

-Τις terracotta σκιές της!Φαίνονται πολύ ωραίες και με ιδιαίτερες αποχρώσεις!Ωραίοι συνδυασμοί χρωμάτων!Δείτε τις αποχρώσεις:
-Σας προτείνω σίγουρα το eyeliner της σε υγρή μορφή,σε βαζάκι σε μαύρη απόχρωση που προσωπικά αγοράζω συνέχεια και με έχει βολέψει πολύ!Δεν ήξερα ότι είναι της GOLDEN ROSE και το είδα στο site της!Δείτε το γιατί αξίζει πολύ:
Προσοχή τονίζω το συγκεκριμένο γιατί έχει χοντρό βουρτσάκι με αποτέλεσμα η γραμμή στο πλάι να γίνεται πιο χοντρή και έντονη!

-Ένα άλλο προϊόν που σας συστήνω με σιγουριά,είναι το lip gloss fruit roll on σε διάφορες γεύσεις!Είναι ένα προϊόν που είχα σε μικρή ηλικία και πραγματικά το θυμάμαι ακόμα τόσο ωραίο που ήταν!Δεν ήξερα ότι η εταιρία έχει αυτά τα lip gloss!Είναι μακράν από τα καλύτερα!Γιατί είναι σε μορφή roll on και μπαίνει πολύ εύκολα πάνω από κραγιόν,σκέτο!Το προτείνω με χίλια!Και εγώ θα το πάρω!
Εγώ θα ήθελα να δοκιμάσω και τα προϊόντα επιδερμίδας προσώπου,όπως είναι το paris compact powder,που μου έχει κάνει εντύπωση αλλα και τις υπόλοιπες πούδρες και make up της!Επίσης πολύ ωραία φαίνονται και τα πινέλα της!Η GOLDEN ROSE είναι μία πολύ καλή εταιρία και οικονομική που σίγουρα,δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από καμία πιο επώνυμη και ακριβότερη μάρκα καλλυντικών!Εγώ την εμπιστεύτηκα και την λάτρεψα!Εσείς;Έχετε δοκιμάσει τα προϊόντα της;Τι προϊόντα έχετε δοκιμάσει και ποια μου προτείνετε;

ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ POST,ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ!ΧΑΧΑ!ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ,ΟΜΩΣ ΟΦΕΙΛΑ ΝΑ ΨΑΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ,ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΣΩΣΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ,ΝΑ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ GOLDEN ROSE,ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ!ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ REVIEW POST ΜΟΥ!ΦΙΛΑΚΙΑ!












You Might Also Like

0 σχόλια: