FAVORITES

summer must have 2014!collab!

1:52:00 π.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

                                   must have summer 2014

Γεια σας κορίτσια μου!Είμαι εδώ με ένα ανανεωμένο blog!Το είδατε;Σας άρεσαν οι αλλαγές στο blog μου;Θα έρθει αναλυτικό post για την ανανέωση του blog μου!Ελπίζω όμως να σας αρέσει και να είναι τώρα πιο εύκολο στην δομή του και στην χρήση του από εσάς που με διαβάζετε!Πως περνάτε το καλοκαίρι σας;Πήγατε διακοπές;Εμείς εδώ δουλεύουμε για εσάς!:P Είμαστε σήμερα εδώ παρέα με την Κωνσταντίνα από http://kwnstantinan.blogspot.gr/ με άλλο ένα άκρως επίκαιρο collab!Με τα δικά μας απαραίτητα προιόντα για το φετινό καλοκαίρι!Προιόντα μακιγιάζ,περιποίησης,είδη αντηλιακών και τέτοια όμορφα καλούδια!Περιμένω τα σχόλια σας,για το άν έχουμε κάτι κοινό και φυσικά περιμένω να μου πείτε μερικά δικά σας must have summer προιόντα που έχετε επιλέξει!Πάμε να ξεκινήσουμε;







      ΑΝΤΗΛΙΑΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΜΑΥΡΙΣΜΑΤΟΣ:



1).Δροσιστικό σπρέυ με βιταμίνη E avon!
άκρως απαραίτητο!Πραγματικά δροσίζει το σώμα!
Εγώ το χρησιμοποιώ και για το πρόσωπο!Νιώθεις
απίστευτη δροσιά και ενυδάτωση χρησιμοποιώντας 
αυτό το προιόν!Το άρωμα του θυμίζει αντηλιακό!

2).Carotten gold ιριδίζον gel για εντονο μαυρισμα!
Έχει άρωμα καρύδα!Είναι η γνωστή''πάστα''!
Ανοίγεις το προιόν και βλέπεις μία σοκολατένια
πάστα:P Ιριδίζει,αφήνοντας στρασάκια στην επιδερμίδα!
Θέλει καλό άπλωμα γιατί βγάζει σκούρο χρώμα σαν προιόν!
Είναι πολύ βολικό και δεν χρειάζεσαι πολύ προιόν κάθε φορά
για να το απλώσεις!Το συνδυάζω με το λάδι μαυρίσματος της avon
και έχω δεί ένα αποτέλεσμα!Ακόμα αναμένω περισσότερα!

3).Αντηλιακή προσώπου με Δ.Π.30 avon!
Αγαπημένη αντηλιακή!Καθόλου λιπαρή!Δίνει
μία λάμψη στο πρόσωπο και απλώνεται εύκολα!
Εγώ διάλεξα τον δείκτη 30(έχει και 50)!Προστατεύει
πραγματικά από τον ήλιο,δεν πρόκειται να καείς ούτε για
πλάκα!:P Μυρίζει πολύ ευχάριστα!Αντηλιακό μαζί με
θάλασσα!Και νιώθεις δροσιά όταν την χρησιμοποιείς!
Το βασικό;Προστατεύει και από uva και από uvb!

4).Λοσιόν ιριδίζουσα διατήρησης μαυρίσματος avon!
Μία λοσιόν που έπαιρνα από παλιά!Ιριδίζει,βγάζει
στρασάκια σε όλο το σώμα και δίνει ένα ομοιόμορφο
αποτέλεσμα!Ειδικά άμα θες να βγείς βράδυ!Βγάζει ένα
μπρονζέ χρώμα χρυσό που μου αρέσει πολύ και η μυρωδιά της
είναι απίστευτα καλοκαιρινή!

5).Λάδι μαυρίσματος με άρωμα καρύδα
Άλλο ένα προιόν που έπαιρνα παλιά!Μυρίζει πολύ
όμορφα και βοηθάει πραγματικά στο μαύρισμα!

6).Αφρός σε σπρέυ για μαύρισμα χωρίς ήλιο!
Ένα self tan προιόν που υπόσχεται τροπικό μαύρισμα!
Δεν χρειάζεται έκθεση στον ήλιο!Δίνει πραγματικά χρώμα
στην επιδερμίδα,την κάνει να φαίνεται πιο μαυρισμένη,
μυρίζει καρύδα και είναι σε μορφή αφρού!Βγάζει ένα μπρονζέ
χρώμα και το μόνο που θέλει είναι καλό άπλωμα ομοιόμορφα!
Κάτι που δεν είναι γνωστό δεν δίνει ένα προσωρινό μαύρισμα!
Βοηθάει στην μεγιστοποίηση του μαυρίσματος!



                                                ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΕΙΛΗ:



1).Radiant poppy ansolute lipstick avon!
Έχω πολλά αγαπημένα ροζ κραγιόν!Διάλεξα για άλλη μία
φορά το radiant poppy,ένα καλοκαιρινό ανοιχτό ροζάκι!
Πιστεύω ότι τα ροζ κραγιόν είναι απόλυτα καλοκαιρινά!
Και μία εύκολη επιλογή για κάθε μέρα!

2).Lip gloss dior 047 crystal!
Ένα διάφανο θα έλεγα lip gloss της dior με ελαφρύ
nude χρωματάκι!Το έχω στα must have summer,λόγω
της λάμψης που δίνει και το αποτέλεσμα των ζουμερών
χειλιών!Φοριέται και μόνο του για ένα ελαφρύ μακιγιάζ!
Φοριέται και πάνω από κραγιόν για extra λάμψη και όγκο!
Μου αρέσει πολύ το πινελάκι του και γενικά η συσκευασία!

3).Lip gloss mango ice cream essence
Ελαφριά μυρωδιά μάνγκου συνδυασμένο με παγωτό
σε ένα lip gloss!Ευχάριστο άρωμα ροζ-κοραλί χρωματάκι,
πολύ καλοκαιρινό!Ευκολόχρηστο και πολύ βολικό προιόν
που δίνει χρώμα,γεύση,άρωμα και λίγο όγκο στα χείλη!
Μία αγαπημένη σειρά μου της essence!Έχω αρκετά από
αυτά!Φοριούνται κυρίως σκέτα αλλά και με κραγιόν ίδιας
αποχρωσης για ζουμερά χείλη!

4).Lip gloss berry cupcake essence
Της ίδιας σειράς που σας έδειξα παραπάνω ένα
υπέροχο χρωματικά lip gloss,έντονο ροζάκι με glitter μέσα!
Μυρίζει πολύ γλυκά και έχω άλλο ένα που ονομάζεται cupcake
από την ίδια σειρά!Έχουν πολύ όμορφες συσκευασίες,γλυκύτατες
ονομασίες και είναι ότι πρέπει για καλοκαίρι!Δίνουν χρώμα στα χείλη,
υπέροχα γλυκά αρώματα και κάνουν τα χειλάκια για φίλημα!



                                                   ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ:



1).Herbal essences conditioner προστασίας από την
ψαλίδα με κόκκινο φραμπουάζ και μετάξι!
Έχω υποσχεθεί post σχετικό με περιποίηση των
μαλλιών μου και θα το κάνω,για να αναφέρω αναλυτικά
αυτά τα προιόντα!Γιατί είναι η επιλογή των μαλλιών 
μου επί δύο χρόνια!Το συγκεκριμένο είναι το μαλακτικό
της κόκκινης σειράς(και της αγαπημένης μου!)Έχεις άκρες;
Υπόσχεται προστασία από την ψαλίδα και απόλυτη απαλότητα
των μαλλιών σας!Αυτό που υπόσχεται αυτό κάνει!Κάνει τα 
μαλλιά πολύ απαλά και φυσικά αυτό που λατρεύω;Είναι το άρωμα
του!Είναι το άρωμα αυτής της σειράς που θέλω να έχουν τα
μαλλιά μου και όλα τα σαμπουάν!Μου θυμίζει καλοκαίρι!
Είναι πολύ χαρακτηριστικό το άρωμα του και το αγαπώ!
Δεν αλλάζω αυτή την σειρά με τίποτα!

2).Herbl essences σαμπουαν για ίσιωμα
με ροζ κρίνο και ασιατικό μετάξι!
Πάλι της ίδιας εταιρίας,σειρά όμως ροζ αποπλάνηση
στα ίσια!Υπόσχεται λείανση των ατίθασων μαλλιών και πιο
ίσια μαλλια!Μου τελείωσε της σειράς της κόκκινης το σαμπουάν
και για αυτό ξεκίνησα να χρησιμοποιώ αυτό!Δεν κάνει τα μαλλιά πιο
ίσια,βοηθάει όμως θα έλεγα στο φριζάρισμα!Η μυρωδιά του είναι
σχεδόν ίδια με το κόκκινο!Μου αρέσει πολύ και αυτή η σειρά της herbal
απλά όχι όσο η κόκκινη!Θα έρθει αναλυτικό post συγκριτικά και με άλλα
προιόντα μαλλιών!

3).Αντηλιακό μαλλιών κορρέ με κόκκινο αμπέλι!
Αντηλιακό μαλλιών από κορρέ!Με κόκκινο αμπέλι,ηλίανθο
και αλόη!Υπόσχεται προστασία όλο τον χρόνο για κάθε τύπο
μαλλιών που βοηθάει στην μείωση του ξεθωριάσματος του
χρώματος των μαλλιών!Αρχικά πιστεύω ότι κάνει μία δουλειά!
Πιστεύω ότι προστατεύει τα μαλλιά από τον ήλιο,τις ώρες της έκθεσης
μου στον ήλιο!Επειδή όμως το κόκκινο χρώμα μαλλιών είναι δύσκολο
και με την θάλασσα το καλοκαίρι λούζομαι πολύ συχνά,δεν θα πώ
κάτι με βεβαιότητα!Πίστεύω ότι στην ώρα της παραλίας,κάνει δουλειά!
Το άρωμα του,δεν μου αρέσει,θα προτιμούσα να είχε ένα ευχάριστο άρωμα!
Ωστόσο,το θεωρώ απαραίτητο για το καλοκαίρι!

4).Σπρέυ για ίσιωμα μαλλιών avon!
Σας έδειξα αναλυτικό review εδώ:http://katiasbeautyworld.blogspot.gr/2014/06/mini-review.html
Μπορείτε να το δείτε!Υπέροχο!


                                                     ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ:

1).body mist με άρωμα kinder!
Απαραίτητο προιόν για το καλοκαίρι!Το χαρακτηρίζω
ως ανάλαφρο άρωμα(σαν σύσταση!)ότι πρέπει
για το καλοκαίρι!Το έχεις μαζί σου μέσα στην τσάντα σου
και ψεκάζεσαι!Το συγκεκριμένο είναι χειροποίητο από την
με άρωμα kinder!Δεν είναι καθόλου βαρύ,το αντίθετο σαν
νεράκι με άρωμα σκεφτείτε το!Έχει σοκολατένιο άρωμα
της σοκολάτας kinder!Τέλειο;Έχω πάρει και ίδια κρέμα
σώματος kinder οπότε τα συνδυάζω για πιο έντονη διάρκεια!

2).Ενυδατική κρέμα προσώπου nivea soft!
Η επιλογή μου από ενυδατική κρεμούλα προσώπου για το καλοκαίρι
είναι αυτή της nivea η soft!Γιατί;Πολύ ελαφριά σύσταση,γρήγορη
απορρόφηση,άμεση ενυδάτωση,αίσθηση δροσιάς,καθόλου λιπαρή,
βοηθάει στην φροντίδα της ξηρής επιδερμίδας,ελαφρύ άρωμα!
Την είχα βάλει λίγο στην άκρη για τον χειμώνα,αλλά τώρα το καλοκαίρι
είναι η εποχή της!Είναι η απόλυτη ενυδατική για καλοκαίρι!

3).Κρέμα σώματος big babol!
'Εγραψα μία κατάσταση στην σελίδα μου στο
facebook,για αυτήν την κρέμα και σπεύσατε να μου
στείλετε τα μηνύματα σας να με ρωτήσετε από που την πήρα!
Πραγματικά,το άρωμα της δεν υπάρχει!Είναι για φάγωμα!Μυρίζει
απίστευτα!Τόσο τσιχλόφουσκα!Τόσο γλυκό αλλά ταυτόχρονα
έντονο άρωμα!Έχει γίνει το δεξί μου χέρι,δεν μπορώ να την αποχωριστώ!
Είναι χειροποίητη και αυτή από την Δήμητρα https://www.facebook.com/smellslike.soaps?fref=ts
και είναι πάρα πολύ ενυδατική!Αυτό που μου έκανε εντύπωση;Η λάμψη που αφήνει 
στο δέρμα!Δοκιμάστε την οπωσδήποτε!Σύντομα έρχεται αναλυτικό post για την Δήμητρα
και τα προιόντα που αγόρασα!


                                                    ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ:



1).Serum μαλλιών για ξηρές άκρες avon!
Είναι για όλους τους τύπους μαλλιών,απαλύνει τις άκρες και
θρέφει τα μαλλιά!Βοηθάει στο φριζάρισμα!Δεν ξεβγάζεται!Τοποθετείτε
και σε βρεγμένα και σε στεγνά μαλλιά,αφού δεν τα λαδώνει καθόλου!Έχει
ένα συμπαθητικό άρωμα για προιόν μαλλιού,είναι παχύρευστο,σαν λαδάκι!
Τώρα το καλοκαίρι είναι απαραίτητο ένα serum,αφού τα μαλλιά μας
ταλαιπωρούνται πολύ!Κάνει όντως τα μαλλιά πιο απαλά,τις άκρες και εγώ
το χρησιμοποιώ κυρίως σε στεγνά μαλλιά!

2).Κρέμα-αντιβίωση fuciocort lipid leo!
Μπορεί,να μην έχει θέμα με ομορφιά,αλλά έχει
θέμα με υγεία!Υγεία=ομορφιά!Είναι μία κρεμούλα κλασσική
που χρησιμοποιείται δερματικά τοπικά σε κάποιο τσίμπημα σας
η κάποια μόλυνση σας!Θεωρώ,ότι πρέπει να υπάρχει σε κάθε τσάντα
για ώρα ανάγκης!Είναι αντιβιοτική κρέμα που κάνει αποτελεσματικά
την δουλειά της!Δίνει μία δροσιά,μυρίζει ευχάριστα,δεν τσούζει καθόλου
και είναι από τις καλύτερες!

3).bb cream holika holika!
Ήθελα να σας μιλήσω για αυτήν την κορεάτικη
bb cream με spf 25!Είναι η απόχρωση watery,έχει πολύ
όμορφη συσκευασία,μυρίζει πολύ όμορφα και είναι μία
πολύ οικονομική bb cream!Η απόδοση της;Πολύ καλή!
Η διάρκεια της;Επίσης!Απλώνεται σχετικά εύκολα,και
δεν βαραίνει καθόλου την επιδερμίδα!Υπάρχουν και άλλες
αποχρώσεις με τόσο όμορφες συσκευασίες!Είναι από τις
καλύτερες bb που έχω δοκιμάσει!

4).peeling ποδιών με παγωμένο κεράσι avon!
Πόσο μου αρέσει το άρωμα του κερασιού!Πως μυρίζει
αυτό το peeling!Τόσο έντονα κεράσι!Έχει υπέροχους κόκκους
σαν peeling και υπέροχη υφή!Δίνει δροσια στα πόδια και τα κάνει
απαλά!Νομίζω το καλοκαίρι,τα πόδια μας θέλουν ξεχωριστή φροντίδα!
Λόγω των ανοιχτών παπουτσιών και της συνεχής έκθεσης τους!Αυτό το
peeling είναι το ιδανικό!Μου αρέσει πολύ!

5).peeling σώματος με σοκολάτα avon!
Και φυσικά και peeling σώματος!Με άρωμα σοκολάτα!
Μυρίζει σοκολάτα γάλακτος,μου αρέσει απίστευτα!Οι κόκκοι του είναι
μικροί,θα έλεγα ιδανικοί για πρόσωπο,αλλά και πάλι την δουλειά του την
κάνει!Είναι τέλειο!


                                                     ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ:


1).erre due luxury waterproof pencil απόχρωση 30
Να πώ τι για αυτό το χρώμα;Αυτό το χρώμα είναι το απόλυτο
καλοκαιρινό χρώμα για τα μάτια!Είναι τόσο έντονο μπλε χρώμα!
Τονίζει τέλεια τα μελί μάτια(σαν τα δικά μου!)αλλά και τα καστανά!
Αυτά τα μολύβια είναι αδιάβροχα,άρα ότι πρέπει για το καλοκαίρι,έχουν
την πιο έντονη απόδοση που έχω δεί ποτέ σε μολύβι και μεγάλη διάρκεια!
Αυτό το χρωματάκι,το είχα δεί καιρό και το ήθελα πολύ!

2).erre due luxury waterproof pencil απόχρωση 01
Αυτό το μολύβι το παίρνω για δεύτερη φορά(πράγμα όχι πολύ συνηθισμένο
για μολύβι ματιών)γιατί απλά το έχω αγαπήσει!Είναι το ιδανικό μαύρο μολύβι!
Πως γνώρισα αυτά τα μολυβάκια;Πριν 3 μήνες περίπου όταν έψαχνα ένα eyeliner
που μου είχε τελειώσει,μπήκα σε ένα κατάστημα ζητώντας eyeliner!Ξεφύγαμε από
κλασικό eyeliner,και η κοπέλα μου πρότεινε αυτό το μολύβι!Γιατί;Κάτι που ίσως
δεν γνωρίζετε είναι ότι αυτό το μολύβι περιέχει υγρό συστατικό eyeliner!Για αυτό
είναι τόσο έντονη η απόδοση του!Όταν το δοκίμασα στο χέρι,δεν πίστευα αυτό που
έβλεπα!Πιο έντονο από οποιοδήποτε eyeliner είχα δοκιμασει!Είπα θα το πάρω!Και το
χρησιμοποιήσα ως eyeliner για πάνω γραμμή και γραμμή στο πλάι,χωρίς κανένα πρόβλημα!
Σταθερό,έντονη απόδοση με αποτέλεσμα που διαρκεί ώρες!Έτσι το ξανά αγόρασα,και μαζί
και το μπλέ!Δώρα βασικά:P Το μόνο αρνητικό αυτών των μολυβιών,είναι το πόσο γρήγορα
τελειώνουν!Η συσκευασία τους επίσης πολύ ωραία,πολυτελέστατη!

3).ρουζάκι τύπου 1ευρώ!
Ένα προιόν που χρησιμοποιώ το καλοκαίρι,είναι το ρουζάκι!Γιατί
μου αρέσει η ηλιοκαμένη όψη και τα ελαφρώς ροζ μαγουλάκια!Το 
συγκεκριμένο είναι από κατάστημα τύπου 1ευρώ,πολύ όμορφη συσκευασία
και πολύ καλή απόδοση!Γιατί όχι;


                                            ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ:  

         


1).Lip balm avon απόχρωση φούξια!
Από τα καλύτερα lip balm που έχω στην συλλογή μου!Γιατί;
Έχει αυτό που ζητάω!Δίνει ενυδάτωση μαζί με χρώμα!Κάνει τα χείλη
ζουμερά και το παίρνω μαζί μου στην παραλία!Το βάζω στην παραλία,
για να μην είναι άχρωμα τα χειλάκια αλλά και για να είναι ενυδατωμένα
κατά την διάρκεια της ηλιοθεραπείας!Μυρίζει μέντα,και πραγματικά
είναι μοναδικό!

2).Lip balm maybelline cherry!
Έχετε δει την άποψη μου για το συγκεκριμένο προιόν!
Το χρησιμοποιώ στην παραλία πριν της avon για ενυδάτωση
και λάμψη!Καθώς επίσης,και για το υπέροχο άρωμα του!

3).Αδιάβροχη μάσκαρα super shock max avon!
Σας έχω ξανα πεί την άποψή μου για αυτήν την μάσκαρα!
Είναι αδιάβροχη άρα πολύ σταθερή,άρα ιδανική για τώρα!Δίνει απίστευτο
μήκος και το συνδυάζει με όγκο!Δεν κάνει κόμπους στις βλεφαρίδες,αντιθέτως
της ξεχωρίζει!Πιστεύω είναι από τις καλύτερες μάσκαρες που κυκλοφορούν!
Εγώ την φοράω και στην παραλία(μόνο μάσκαρα!)και με έχει βολέψει πολύ!

4).Παλέτα με 10σκιές beauty uk cosmetics!
Θα κάνω αναλυτικό post για προϊόντα beauty uk!Τι να πώ
για αυτήν την πανέμορφη παλέτα;Από τις πιο όμορφες που έχω
στην συλλογή μου!Πολύ προσεγμένη,θα έλεγα πολυτελής συσκευασία
και με υπέροχες σκιές!Τρομερή απόδοση και διάρκεια!Έχει τα απόλυτα
καλοκαρινά χρώματα!Εγώ χρησιμοποιώ καθημερινά την μπλέ έντονη ματ απόχρωση,
κυρίως στο κάτω βλέφαρο!Είναι από τις καλύτερες παλέτες που υπάρχουν και σίγουρα
θα πάρω κι άλλες!Από το https://dome.gr/ Σύντομα θα σας την δείξω σε μακιγιάζ,αν και την
έχετε δει σε φωτογραφίες να την φοράω!

Λοιπόν κορίτσια μου,αυτά ήταν τα δικά μου summer must have 2014!Ελπίζω,να τα βρήκατε ενδιαφέροντα,και να σας άρεσαν!Πείτε μου στα σχόλια,έαν έχουμε κάποιο κοινό η κάποιο δικό σας summer must have προιόν που μου προτείνετε!Μην ξεχάσετε,να δείτε και το αντίστοιχο post της Κωνσταντίνας http://kwnstantinan.blogspot.gr/2014/07/summer-must-have-collab-with-katia.html 
που την ευχαριστώ άλλη μιά φορά για την υπέροχη συνεργασία μας!Περιμένω τα σχόλια σας!Για να ανταλλάξουμε απόψεις ομορφιάς!Φιλιά!Κάτια!



You Might Also Like

0 σχόλια: