REVIEWS

MAYBELLINE BABY LIPS!MY FIST LIP BALM BABY LIPS!

11:19:00 μ.μ. Katia Kwttakh 0 Comments

                            MAYBELLINE BABY LIPS!


Και ναι!Ήρθε η ώρα να μιλήσω και εγώ για τα διάσημα baby lips της maybelline!Τα γνωστά ενυδατικά λιπ μπαλμ της εταιρίας για τα χείλη!Τα οποία βγαίνουν σε διάφορα χρώματα και σε διάφορα αρώματα-γεύσεις!Να δούμε ποιες είναι αυτές αναλυτικά τα υπόλοιπα:
PEACH KISS:
Με άρωμα ροδάκινου,χρώμα μπρονζέ
και λίγο shimmer μέσα!Χωρίς SPF!


PINK PUNCH:
Με φρουτένια μυρωδιά,και ροζ χρωματάκι
στα χείλη!Χωρίς SPF!

MINT FRESH:
Με μυρωδιά μέντας,τελείως άχρωμο
και με SPF 20!

INTENSE CARE:
Το μοναδικό τελείως άοσμο και
άχρωμο!Με SPF 20!

HYDRATE:
Με μυρωδιά λεμονιού,τελείως άχρωμο,
δίνει μόνο λάμψη!Με SPF 20!

                                 ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ BABY LIPS: 

Δεν σας το έδειξα παραπάνω,είναι αυτό που αγόρασα εγώ!Το πρώτο μου baby lips από maybelline!Το πορτοκαλί,με ονομασία CHERRY ME!
CHERRY ME:
Το συγκεκριμένο είναι μεμυρωδιά και γεύση κεράσι,και είναι χωρίς SPF!Η απόχρωση του είναι κόκκινη!
ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΛΕΞΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ:
Διάλεξα το συγκεκριμένο γιατί αρχικά,έχει μυρωδιά κεράσι(που λατρεύω)και γιατί θυμόμουν ότι είναι από αυτά,που αφήνουν χρώμα στα χείλη!Και ας ήθελα από συσκευασία το ροζ!
ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΣΕ:
Το αγόρασα από σούπερ μάρκετ και η τιμή τους είναι στα 3,50ευρώ!Είχε πλάκα,γιατί τα έψαχνα και πριν 2 μέρες έλεγα πώς και δεν τα έχει φέρει το συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ?Και πάω μετά από δυο μέρες και τα βλέπω να τα έχουν στα ταμία!Εντάξει,το πόσο χάρηκα δεν λέγεται!Και που τα βρήκα,και με το πρώτο μου απόκτημα!Είπα αρχικά,να πάρω ένα να το δοκιμάσω!
Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ:
Αρχικά να πώ ότι μυρίζει τέλεια,όντως κεράσι το απόλυτο κεράσι!Αυτό είναι και το θετικό του,όμως!Γιατί κατά τα άλλα το συγκεκριμένο προϊόν,δεν με ενθουσίασε καθόλου!Δεδομένου της θραύσης τους,περίμενα πολλά περισσότερα όπως και λόγω τιμής!Γιατί για λιπ μπαλμ,δεν λες και φθηνό το ποσό των 3,50 ευρώ!Και πόσο μάλλον,όταν δεν αξίζει την τιμή του το προϊόν!Και να δικαιολογηθώ!Δείτε μία κατάταξη βαθμολογική μου με μέγιστο το 5 βαθμό!
ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ: 2/5
ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ: 3/5
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ: 4/5
ΑΡΩΜΑ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ: 5/5
Δεδομένου της παραπάνω βαθμολογικής μου κατάταξης,να πω δυο λόγια παραπάνω!Αρχικά να πω για το χρώμα που υποτίθεται αφήνει στα χείλη!Το συγκεκριμένο,δεν δίνει το κόκκινο χρωματάκι που περίμενα,δίνει μία λάμψη,μία γυαλάδα στα χείλη και ένα ελαφρύ χρώμα που κοκκινίζει ελάχιστα!Κρίμα,γιατί περίμενα ότι θα μπορούσε να σταθεί ως πρωινό κραγιονάκι!Όμως όχι!
Μετά,η ενυδάτωση που προσφέρει δεν είναι καθόλου η αναμενόμενη για την τιμή του προϊόντος και για την τόση δημοσιότητα του,καθώς και την εταιρία του!Δεν κάνει τα χείλη πολύ απαλά,όσο θα ήθελα δηλαδή έχω άλλα λιπ μπαλμ που με χαμηλότερη τιμή έχουν πολύ καλύτερο αποτέλεσμα στα χείλη!Όπως είναι της avon,και του κορρέ!'Άρα περίμενα περισσότερη ενυδάτωση!Τώρα σαν συσκευασία,λατρεύω τις αποχρώσεις που έχει βγάλει η maybelline αυτά τα όμορφα καλοκαιρινά και χτυπητά χρωματάκια όπως το συγκεκριμένο φωσφοριζέ πορτοκαλί,όμως νομίζω ότι δεν είναι πολύ ανθεκτικά και ίσως να είναι και πολύ εύθραυστα!Θέλουν δηλαδή νομίζω μία προσοχή!Το μόνο θετικό του προϊόντος είναι το άρωμα του,που είναι καλύτερο από αυτό που περίμενα είναι πραγματικά ένα έντονο κεράσι!Το χειρότερο του προϊόντος?Μένει στα χείλη(χωρίς εννοείται να φας η να πιεις)το πολύ ένα τέταρτο!Κάτι που με απογοήτευσε τελείως!Καθώς άλλα λιπ μπαλμ μου και με χρώμα,δεν φεύγουν εύκολα από τα χείλη!Αυτό φεύγει πολύ γρήγορα και θέλει συνέχεια ανανέωση!Το φοράω μέσα στο σπίτι και είμαι σίγουρη λόγω αναγκαίας συχνής χρήσης,ότι θα μου τελειώσει γρήγορα!
ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΖΑ:
Σαν την δουλειά ενός λιπ μπαλμ που θέλω όχι δεν θα το ξανά αγόραζα!Όμως επειδή,θέλω να πάρω όλη την συλλογή(είναι υπέροχα εμφανισιακά και σαν αρώματα)θα αγοράσω και άλλα από την σειρά να δώ πώς θα είναι αυτά!Αλλά πραγματικά,δεν αξίζουν την τιμή τους(η τιμή τους πρέπει να μειωθεί)και δεν κάνουν την δουλειά ενός καλού λιπ μπαλμ!Αξίζουν για συλλογή!Άντε και για την παραλία,το καλοκαιράκι!
Λυπάμαι,εάν απογοητεύσω μερικές,οι απόψεις για τα συγκεκριμένα λιπ μπαλμ,ποικίλουν!Οπότε εάν δεν τα έχετε δοκιμάσει,γιατί όχι?Πείτε μου την γνώμη σας όσες έχετε πάρει το ίδιο σαν το δικό μου το cherry me και πείτε μου εσάς πως σας φάνηκε?Η εάν έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα υπόλοιπα,και πιο μου προτείνετε!Δείτε και μία φώτο με το λιπ μπαλμ στα χείλη μου:

Αυτά από εμένα!Περιμένω την δική σας άποψη!Τα λέμε στο επόμενο post μου!Φιλάκια! 



                       







You Might Also Like

0 σχόλια: